8 moduri de a ți pierde greutatea, 8 pași simpli pentru a pierde în greutate


Pagina principala 8 moduri de a-ți stimula voința de a pierde în greutate; Loveumum O să recunosc: sunt prima persoană care îmi blestemă puterea de voință slabă când mă găsesc umplându-mă cu clătite de ciocolată sau pizza sau omitând un antrenament.

Dar s-ar putea să trebuiască să găsesc o nouă scuză, pentru că aparent m-am înșelat complet - și poate și tu - cu privire la ideea de voi. Lipsa motivației este principala cauză a eșecului atunci când încercăm să slăbim. Întotdeauna găsim scuze false pentru a nu începe și a amâna până a doua zi Ne vedem săptămâna viitoare.

Majoritatea oamenilor cred că voința este o calitate înnăscută, magică, de care doar câțiva norocoși sunt înzestrați la naștere, care îi ajută să își atingă obiectivele. Aceasta este o veste bună, deoarece înseamnă că vă puteți ascuți hotărârea ca orice altă abilitate. Deci, nu mai găsi de fiecare dată scuze pentru a-ți justifica lipsa de voință și găsește-ți o motivație suficient de puternică pentru a-ți permite să-ți depășești limitele și să îți atingi obiectivul.

Iată 8 modalități ușoare de a vă stimula dorința de a arde calorii.

8 moduri sănătoase de a pierde în greutate fără să ții dietă

Schimbați definiția voinței. Încă o dată nu considerați voința ca un dar genetic. Crezi că nu poți renunța la obiceiul tău de sifon? Nu puteți urma un program de gimnastică?

8 moduri simple de a pierde în greutate.

Nu te poți forța să mănânci legume? Gandeste-te de doua ori. Există o soluție la majoritatea problemelor. Trebuie să o cauți și apoi să îți exersezi strategia. Prin cercetările sale, expertul în expertiza Roy Baumeister a descoperit că, atunci când crezi că voința ta s-a sfârșit și nu mai ai nicio motivație, pur și simplu îți lipsește. Cei care cred că voința nu este o resursă finită continuă să o poată valorifica atunci când au nevoie de ea.

8 moduri de a-ți stimula voința de a pierde în greutate; Loveumum

Crede în scopul tău, în obiectivul tău, crede în tine! Puteți face acest lucru pentru că sunteți o mamă superbă și doriți să vă bucurați de viață simțindu-vă bine cu voi înșivă. Găsiți câteva strategii care vă vor ajuta să vă pregătiți pentru succes și voilă, veți obține inspirația de care aveți nevoie. Deja vă sfătuiesc personal să consultați acest magazin care vinde tricouri motivaționale superbe. Acest lucru vă va permite să vă amintiți obiectivul zilnic. Stabiliți așteptări realiste Vă așteptați la rezultate imediate?

Este obișnuit să stabiliți obiective care nu sunt realiste. De exemplu, s-ar putea să nu reușiți dacă treceți de la a nu vă exercita deloc la a încerca să vă antrenați o oră pe zi.

8 pași simpli pentru a pierde în greutate

În schimb, concentrați-vă asupra modificărilor mici, realizabile, cum ar fi mersul pe jos cel puțin 10 minute pe zi, astfel încât să puteți simți un sentiment de realizare în fiecare săptămână. Atingând obiective mici, încrederea în sine se va îmbunătăți și vă puteți pregăti pentru schimbări mai mari.

Toată munca merită un salariu Când depunem 8 moduri de a ți pierde greutatea, sperăm să vedem rezultate în schimb, este normal! În cazul unei diete, rezultatele sunt uneori aleatorii. S-ar putea să treci prin perioade de stagnare în care vei simți că nu mai mergi înainte și toată acea muncă grea a mers pentru nimic.

Amintiți-vă că acest lucru este normal, nu vă descurajați! Nu este recomandat să-ți stabilești obiective în ceea ce privește kilogramele pierdute vezi sfatul 5totuși asta fac majoritatea femeilor. Obiectiv 5 kg într-o săptămână, 10 kg într-o lună E prea mult! O reechilibrare a alimentelor sănătoase ar trebui să permită pierderea între g și 1kg pe săptămână. Dincolo de 5 kg pierdute pe lună, există riscul de deficiențe.

Nu vă concentrați asupra scalei Eforturile dvs. Acesta este cel mai bun mod de a te demotiva atunci când simți că depui eforturi mari. În realitate, diferite motive pot explica creșterea în greutate: stresul, lipsa somnului, menstruația, creșterea musculară, retenția de apă etc. Nu este o dramă și creșterea în greutate nu este neapărat creșterea grăsimii Bea 2L de apă și vei câștiga automat 2kg. Imaginați-vă că, după ce vă cântăriți, veți avea impresia că ați îngrășat cu încă 2 kilograme, dar este fals.

Nu trebuie să vă descurajați niciodată, eforturile vor da întotdeauna roade. În loc să luați cântărirea ca indicator al progresului fizic, preferați fotografiile! Fă-ți o poză în lenjerie intimă înainte de dietă, dacă vrei, sau doar măsoară-ți talia și repetă operația în fiecare lună. Stabiliți-vă provocări Nimic nu este mai stimulant decât să-ți dai provocări și să știi să te recompensezi în schimb.

Există sute de provocări posibile, în 8 moduri de a ți pierde greutatea de obiectivele dvs. Dacă sportul este punctul tău slab, provoacă-te pe termen scurt și mediu pentru a-ți menține nivelul de motivație. Cateva exemple: Faceți un pic mai mult în fiecare sesiune: rulați încă 2 minute, măriți viteza Nu ezitați să vă trageți prietenii în acest tip de provocare.

Dacă poți, face publice aceste provocări, de exemplu prin intermediul rețelelor tale sociale sau vorbind cu cei dragi.

8 moduri de a ți pierde greutatea apa cu lamaie si bicarbonat pt slabit

În plus, vă puteți alătura acestei comunități de mame care au același scop ca și dumneavoastră. Vă va oferi o motivație suplimentară pentru a obține rezultate.

Odată ce provocarea a fost îndeplinită, răsplătește-te cu o masă bună, o haină nouă etc. Controlați aportul de zahăr Este mai greu să ții o dietă când ți-e foame - nu este chiar o știre de ultim moment, nu-i așa?

Dar nu doar foamea pură te împiedică să mănânci, altfel ai fi la fel de mulțumit de o mână de morcovi ca de o mână de fursecuri. Adevărata problemă este că nivelurile de glucoză par să joace un rol important în autocontrol, deci cu cât ești mai înfometat, cu atât devine mai greu să alegi alimente sănătoase în locul alimentelor bogate în calorii. Baumeister a scris în Monitorul de Psihologie al APA că scăderea zahărului din sânge poate reduce autocontrolul - așa că mănâncă înainte să îți fie foame dacă vrei să îți îmbunătățești șansele de a rezista favorurilor alimentelor nedorite.

În 8 moduri de a ți pierde greutatea 8 moduri de a ți pierde greutatea, Baumeister a descoperit că carbunele medicinal ajuta la slabit și invers: exercitarea autocontrolului poate reduce nivelul glucozei. Este posibil ca, cu cât trebuie să luați mai multe decizii, cu atât scade mai mult glucoza și este mai greu să faceți o alegere sănătoasă data viitoare.

Cu alte cuvinte, dacă vă opuneți gogoașei de pe navetă la locul de muncă, poate fi mai dificil să treceți pe lângă vasul cu bomboane de la birou sau să refuzați o mâncare grasă pentru prânz.

Deci, mai degrabă decât să te bazezi pe autocontrolul tău, încearcă să găsești modalități de a evita situațiile tentante - de exemplu, găsește o cale de a merge cu copiii la școală care nu trec pe lângă brutăria ta preferată.

Deci veți avea toată voința de care aveți nevoie 8 moduri de a ți pierde greutatea a rezista tentațiilor pe care nu le puteți evita. Concentrați-vă pe obiectivul de mâine, nu pe greșelile de astăzi Când încercați să slăbiți, este ușor să vă obsedați de derapajele ocazionale - o gustare bogată în calorii aici, un antrenament omis acolo - și să pierdeți din vedere obiectivul dvs.

Dar capacitatea de a-și reveni după eșec poate fi mai importantă decât capacitatea de a lua decizii virtuoase tot timpul. Amintiți-vă că sunteți ceea ce mâncați.

Data viitoare când veți fi tentați să vă blestemați lipsa de determinare, amintiți-vă că autocontrolul este o abilitate - și, ca orice abilitate, veți deranja de câteva ori pe măsură ce o veți învăța.

Important este să continuăm. Identifică-ți punctele slabe sau obstacolele și fă-ți un plan pentru a le depăși.

Puneți planul în practică, evaluați-l și ajustați-l, dacă este necesar. Și așteptați să renunțați la plan și să știți că puteți continua să mergeți înainte. Găsiți un sprijin sănătos Persoanele cele mai apropiate se pot simți intimidate de dorința ta de a face schimbări sănătoase. Spuneți-le cât de important este sprijinul lor și ce pot face pentru a vă încuraja.

Asigurați-vă că luați legătura cu alte persoane care au obiective 8 moduri de a ți pierde greutatea cu ale voastre. Dacă vedeți alte persoane atingând obiective similare, este mai probabil să credeți că vă puteți atinge și obiectivele.

8 moduri de a ți pierde greutatea cum poate pierde rapid greutatea

Experiențe Conectați-vă cu un prieten sau membru al familiei care lucrează și la schimbări sănătoase. Discutați despre modalitățile de susținere reciprocă. De exemplu, sunați regulat sau programați săptămânal datele de mers.

8 moduri de a ți pierde greutatea g ard de ardere avansată a grăsimilor

Alătură-te acestui grup de o sută de femei cu care împărtășești aceleași obiective. Captează gândurile negative care îți vin în minte pe parcursul zilei și transformă-le în întăriri pozitive.

Opțiuni de pierdere în greutate: 8 moduri de a pierde grăsimea

Faceți o listă a realizărilor dvs. Completați această listă în fiecare zi. Vă permite să vă concentrați fat burner t5 efecte secundare a ceea ce merge bine în viața voastră, în loc de ceea ce nu este în regulă. Recompensează-te cu fiecare pas pe care îl faci Cu fiecare progres pe care îl faceți, acordați-vă un mic bonus.

Ai luat vreodată scările în loc de scările rulante? Mâncați un mic dejun sănătos trei zile la rând? Dă-ți o palmă pe spate. Nu sunteți obișnuiți să recunoașteți lucrurile mici, dar vă va ajuta să rămâneți pozitiv și încrezător. Poate fi orice, atâta timp cât vă place: un accesoriu nou, o carte, o sesiune de masaj Când îți vei atinge obiectivul, vei fi reușit să slăbești în timp ce te distrezi!

Destul de cool, nu? Motivația de a pierde în greutate, se menține zilnic. Și este chiar esențial să reușești să pierzi în greutate, pentru că nu are rost să fii atent la silueta ta pentru o zi dacă nu mai ai voință și să crape a doua zi. Ți-ar strica toate eforturile din zilele anterioare și ar putea chiar să te readucă la mai multe kilograme decât ai pierdut. Așadar, ține cont de aceste 8 sfaturi și rămâi motivat pe termen lung: acesta este cel mai important pentru pierderea în greutate eficientă, constantă și durabilă.

Mult noroc pentru tine să pierzi kilogramele în plus, resturile mo-ti-vée! Sunt absolut sigur că vei reuși Și dacă te-ai confruntat cu această lipsă de inspirație până la punctul de a renunța, lasă-mă în comentariu ce te-a împiedicat să fii hotărât să slăbești.