Arde patinajul în grăsimi


Pagina principala Cum se face cardio pentru a arde mai multe grăsimi Toată lumea este de acord că cel mai bun mod de a arde grăsimi este de făcut exerciții cardiovasculare precum alergarea pe stradă, pe banda de alergat, mersul cu bicicleta pe stradă, staționară sau eliptică în sala de sport, canotajul, patinajul și orice exercițiu care ne ridică ritmul cardiac. Dar astăzi vă voi explica cum se face cardio pentru a arde mai multe grăsimi. Un lucru este sigur, cu toate acestea, facem exerciții cardiovasculare, vom arde arde patinajul în grăsimi grăsimi. Dar există momente în care este interesant să mobilizezi mai multe grăsimi, de exemplu când vrei să slăbești pentru a forma mai bine o parte a corpului sau să slăbești în general. Deși este ideal pentru exerciții cu rezistență ridicată, pentru exerciții de intensitate ridicată sau când este necesară o putere sau o forță ridicată, este inutilă.

Arde mai multe calorii pe patine Bloc care arată semnătura editorului. A studiat jurnalism și comunicare la UNAM.

arde patinajul în grăsimi

Locuiește la Madrid de 6 ani și colaborează ca corespondent la Salud Siguel in: Cine avea să-i spună lui John Joseph Merlin, născut în septembriecă invenția sa va revoluționa lumea exercitii aerobice? Merlin a construit câteva patine realizat cu roți mici și talpă de lemn și premierat la un târg purtându-le în timp ce cânta la vioară.

arde patinajul în grăsimi

Trecerea anilor nu a făcut altceva decât să perfecționeze aceste dispozitive. Datorită lor, este posibil să arzi până la în jumătate de oră calorii și arde patinajul în grăsimi același timp întăriți mușchii si inima. Ce exercițiu să fii în formă și să te distrezi patinaj este la fel de benefic pentru sănătate ca alergatul sau călăria bicicletă.

arde patinajul în grăsimi

Acest lucru a fost demonstrat de diferite studii în care cele trei sporturi au fost comparate în ceea ce privește cantitatea de calorii arse și beneficiile sale aerobic Da anaerob consolidarea mușchii Da oase. Când alergi sau mergi cu bicicleta o perioadă de treizeci de minute, arzi și calorii respectiv, producând în inima o medie de de bătăi pe minut.

arde patinajul în grăsimi

În 1 oră arde până la de calorii Rollerblading în același timp și la o viteză stabilă și moderată, permite corpului să ardă în medie calorii și produce același număr de bătăi; cu cât viteza sau intensitatea este mai mare, cu atât este mai mare cantitatea de calorii arse. Prin urmare rollerblading, alternând intervale de un minut la viteză mai mare și un minut la viteză moderată, permite corpului să ardă arde patinajul în grăsimi doar 30 de minute calorii.

În aceste cazuri, patinaj arde patinajul în grăsimi fi o alternativă pentru a compensa efectele cauzate de anumite regimuri, mai ales pentru că patinaj dezvoltă mușchii șoldului, coapsele și picioarele mai ușor, precum și brațele și umerii, deoarece acestea tind să se miște atunci când patină la viteza mai mare. Conținutul afișat este responsabilitatea autorului și reflectă punctul său de vedere, dar nu ideologia Salud

Denisa Comănescu, campioană mondială la patinaj artistic la DCNews