Cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi


Cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate

Linia de jos O tendință recentă a pierderii în greutate este numărarea macronutrienților. Acestea sunt substanțe nutritive pe care organismul dumneavoastră le solicită în cantități mari pentru creșterea și dezvoltarea normală - și anume, carbohidrații, grăsimile și proteinele.

cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi pot să pierd greutatea evitând zahărul

Pe de altă parte, micronutrienții sunt nutrienți de care organismul tău are nevoie doar în cantități mici, cum ar fi vitaminele și mineralele. Numărarea macronutrienților este similară numărării caloriilor, dar diferă prin faptul că consideră de unde provin caloriile.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Acest articol examinează cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate și de ce contează calitatea dietei. Într-un studiu de un an, cercetătorii au randomizat peste de persoane supraponderale la o dietă cu conținut scăzut de grăsimi sau cu conținut scăzut de glucide 1.

În primele două luni ale studiului, grupul de alimentație cu conținut scăzut de grăsimi a veroslim farmacii 20 de grame de grăsime pe zi, în timp ce grupul cu conținut scăzut de carbohidrați a consumat 20 de grame de carbohidrați pe zi.

cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi arzatoare de grăsimi alfa a5

După două luni, oamenii din ambele grupuri au început să adauge fie grăsimi, fie carbohidrați înapoi în dieta lor, până când au ajuns la cel mai scăzut nivel de aport pe care credeau că îl pot menține. Deși niciun grup nu a trebuit să consume un anumit număr de calorii, ambele grupuri și-au redus aportul cu o medie de de calorii pe zi. La sfârșitul studiului, grupul de alimentație cu conținut scăzut de grăsimi a pierdut 11,7 kilograme cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi kg comparativ cu grupul cu conținut scăzut de carbohidrați, care a pierdut 13,2 kilograme 6 kg - o simplă diferență de 1,5 kilograme 3,3 kg pe parcurs.

  1. Deficitul caloric. Cum sa setezi cea mai buna dieta de slabit (pentru tine)
  2. Pierde grăsime sub linia sutien
  3. Pierdere de grăsime elitefts
  4. RAPORTURI DE MACRONUTRIENȚI ÎNTR-O DIETĂ - INFORMAȚII NUTRIȚIONALE -
  5. Deficitul caloric este cheia oricarei diete de slabire.
  6. Poți să pierzi greutatea pe o trambulină
  7. Urgență subțire în jos

Indiferent de raportul de macronutrienți, toate dietele au avut la fel de succes în promovarea unor cantități similare de pierdere în greutate pe parcursul a doi ani 2.

Aceste rezultate și altele indică faptul că orice dietă cu calorii reduse poate provoca pierderi în greutate pe termen lung 3, 4, 5, 6. Mai mult, diferite raporturi de macronutrienți nu afectează în mod semnificativ cantitatea totală de grăsime pe care o pierdeți pe termen lung.

RAPORTURI DE MACRONUTRIENȚI ÎNTR-O DIETĂ - INFORMAȚII NUTRIȚIONALE - 2021

Caloriile nu explică întreaga poveste O calorie măsoară cantitatea de energie care conține un anumit aliment sau băutură. Indiferent din carbohidrați, grăsimi sau proteine, o calorie dietetică conține aproximativ 4,2 joule de energie 7. Prin această definiție, toate caloriile sunt create egale.

cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi acneea arde grăsime

Cu toate acestea, această presupunere nu reușește să ia în considerare complexitățile fiziologiei umane. Alimentele și compoziția sa macronutrienți pot influența cât de foame sau plină de simț, rata metabolică, activitatea creierului și răspunsul hormonal 8. Așadar, în timp ce de calorii de broccoli și de calorii de gogoși conțin aceeași cantitate de energie, acestea îți afectează mult corpul și alegerile alimentare.

Patru căni grame de broccoli au de calorii și ambalează opt grame de fibre. În schimb, doar o jumătate dintr-o gogoașă glazurată de dimensiuni medii oferă de calorii, în mare parte din carbohidrați și grăsimi rafinate 9, Acum imaginați-vă că mâncați patru căni de broccoli într-o singură ședință.

Nu numai că ar fi nevoie de mult timp și efort pentru a mesteca, dar conținutul ridicat de fibre te-ar lăsa să te simți mult mai plin decât să mănânci o jumătate dintr-o gogoașă, caz în care cel mai probabil vei mânca cealaltă jumătate.

Drept urmare, o calorie nu este doar o calorie.

Raportul de proteine, grăsimi și carbohidrați pentru pierderea în greutate

De asemenea, ar trebui să vă concentrați asupra calității dietei pentru a crește aderența dietetică și pierderea de grăsimi. Cu toate acestea, acestea diferă în modul în care îți afectează sănătatea și capacitatea de a rămâne pe cale cu dieta ta. Importanța calității dietei Pentru a pierde în greutate, trebuie să creați un deficit de calorii consumând mai puține calorii decât ardeți. Făcând acest lucru, vă forțați corpul să atragă energie din magazinele sale actuale grăsime corporală indiferent de carbohidrații, grăsimile și machiajul proteic din dieta dvs.

cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi modalitate ușoară dar sănătoasă de a pierde în greutate

După ce creezi un deficit de calorii, este important să ții cont de tipurile de alimente pe care le consumi, deoarece unele sunt mai prietenoase cu dieta și hrănitoare decât altele. Iată câteva alimente și macronutrienți pe care să vă concentrați împreună cu unii pe care să îi limitați.

Cate Proteine? Carbohidrati? Grasimi? Definire vs Bulking - Macronutrienti: impartire / procente

Alegeți produse alimentare care conțin substanțe nutritive Alimentele bogate în nutrienți conțin niveluri ridicate de nutrienți, dar sunt relativ reduse în calorii. Acestea includ alimente precum lactate, fasole, leguminoase, cereale integrale, fructe, legume și carne slabă și pește. Multe dintre aceste alimente sunt, de asemenea, bogate în fibre și conțin un procent ridicat de apă.

  • Kmart pierdere în greutate
  • CEL MAI BUN RAPORT DE MACRONUTRIENȚI PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - FITNESS -
  • Recomandări Macronutriente pentru Sănătate Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de starea dvs.
  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  • În timp ce majoritatea oamenilor încearcă să mențină o dietă echilibrată, pierderea în greutate este susținută prin modificarea consumului acestor macronutrienți.

Apa și fibra ajută la creșterea sentimentelor de cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi, ceea ce vă poate ajuta să mâncați mai puține calorii totale pe parcursul zilei Consumați alimente bogate în proteine Proteina promovează sentimentele de plinătate, economisește pierderea musculară și are cel mai mare efect termic, ceea ce înseamnă că necesită mai multe calorii pentru a digera în comparație cu carbohidrații sau grăsimile 12, 13, Căutați surse pe bază de animale slabe precum carne, pește, păsări de curte, ouă și lactate.

De asemenea, vă puteți obține proteina din surse pe bază de plante precum soia, cereale și anumite legume, inclusiv mazărea verde.

cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi sims 4 poate sim ul meu să piardă în greutate