Cum să ardeți burta și spatele din spate


13 cele mai bune costume de saună din 2020 pentru a arde mai multe calorii - Recenzii

Un cuvânt despre dietă Micul rulou care se varsă peste partea din spate a taliei vă sabotează aspectul șmecher. Toată lumea câștigă și depozitează grăsime diferit; bărbații țin adesea greutatea în burtă, iar femeile în șolduri și coapse.

SLABIRE si MASA MUSCULARA in acelasi timp - Dieta Flex Recomp ep.1

Aceste pete încăpățânate sunt enervante și frustrante, dar cu un plan cuprinzător de scădere în greutate, este posibil să fiți capabil să micșorați grăsimea din spate. Bacsis Grăsimea din spate, zgâlțâirile la nivelul brațelor și burtica potului sunt trei dintre cele mai mari plângeri ale celor care nu sunt în mod natural svelte.

cum să ardeți burta și spatele din spate

Cum să reduceți cantitatea de grăsime din partea inferioară a spatelui depinde de angajamentul dvs. Nu trebuie să fie o tragere.

cum să ardeți burta și spatele din spate

Poate fi distractiv și merită timpul. Instruirea la fața locului este un mit Exercițiile fizice fac parte din strategia de eliminare a grăsimii din spate, dar nu este singura strategie.

Cum să faci mișcare pentru a pierde grăsimea din spate

Toate îndoirile laterale, rotațiile trunchiului și câinii de păsări din lume nu vă pot reduce sarcina lombară. Antrenamentul la fața locului nu este posibil - pierderea de grăsime nu funcționează așa. În schimb, exercițiile lombare ar trebui să includă cum să ardeți burta și spatele din spate de forță total al corpului, împreună cu cardio-ul obișnuit, este cel mai bun pariu. Antrenamentul de forță creează o masă mai slabă pe cadru, crescând arderea totală a caloriilor.

Cardio arde calorii, ajutându-vă să creați deficitul caloric necesar pierderii de grăsime.

Picior de 10 minute, umflături și antrenamente acasă

Asociați-vă rutina de exerciții fizice cu o dietă sănătoasă, cu alimente integrale, pentru a pierde kilogramele și pentru a vă slăbi întregul corp. Pierderea grăsimii din spate Pierderea de grăsime se întâmplă atunci când creați un deficit între numărul de calorii pe care le consumați prin alimente și băuturi și numărul de calorii pe care le ardeți prin activitate.

cum să ardeți burta și spatele din spate

Mutați-vă mai mult, astfel încât să ardeți mai multe calorii și să mâncați mai puțin, astfel încât să pierdeți grăsime. Un deficit de 3. Totuși, de unde cade grăsimea asta nu depinde de tine.

Exerciții Tabata pentru arderea grăsimilor în 4 minute

Genetica și genul tău joacă adesea un rol. S-ar putea să observați că picioarele vă slăbesc rapid, dar rola de grăsime a spatelui persistă. Este norocul extragerii. Totuși, țineți exercițiile fizice și dieta și veți pierde în cele din urmă grăsimea de pe spate.

  1. Clinica generală Exerciții Tabata pentru arderea grăsimilor în 4 minute Metoda Tabata este un tip de antrenament de înaltă intensitate, cum ar fi HIIT, care vă permite să ardeți grăsimi, să vă tonificați corpul și să vă uscați burta petrecând doar 4 minute pe zi.
  2. Am fost operata de hernie de disc ruptaL5-S1in Noiembrie!!

Ai răbdare - s-ar putea să fie ultimul loc în care să cazi. Exercițiu pentru accelerarea pierderii de grăsime Accelerați pierderea de grăsime arzând mai multe calorii prin exerciții.

  • CUM SĂ FACI MIȘCARE PENTRU A PIERDE GRĂSIMEA DIN SPATE - SĂNĂTATE -
  • Burner de grăsime 180
  • Proteine vegetale slabit

Exercițiile specifice pentru lombare, cum ar fi supermani, câini de pasăre și rotații de bază, vă mențin spatele sănătos și stabil, astfel încât să puteți face exerciții la un nivel intens, dar nu dizolvă grăsimea acolo.

În schimb, exercitați-vă întregul corp pentru a pierde grăsimea din spate.

Înainte de a începe, încălzește-te cu o încălzire de 6 minute. După antrenament, răciți-vă cu o întindere de 5 minute. Squats: excelent pentru coapsele și coapsele ferme Faceți 2 seturi de 15 până la 24 de repetări repetări. Stai cu lățimea de umeri cu picioarele depărtate și cu mâinile în jos de părțile laterale, sau întinse în față pentru un echilibru suplimentar Coborâți-vă îndoind genunchii până când sunt aproape în unghi drept, cu coapsele paralele cu podeaua Sfat: țineți spatele drept și nu lăsați genunchii să se întindă peste degetele de la picioare.

Pasul 1: Începeți antrenamentul de forță Pregătirea forței pentru toți mușchii majori este o necesitate pentru a pierde kilograme și pentru a întări zonele flască, cum ar fi partea inferioară a spatelui. Două sau trei ședințe pe săptămână care se adresează spatelui, precum și pieptului, brațelor, coapselor, șoldurilor, abdomenului și umerilor, construiesc țesutul muscular, care este mai activ din punct de vedere metabolic decât țesutul adipos, astfel încât să arzi mai multe calorii pe tot parcursul zilei.

Un eșantion de rutină care trebuie efectuat la fiecare antrenament constă din opt până la 12 repetări ale fiecăruia dintre exercițiile următoare pentru unul până la trei seturi: derulante lat, flotări, apăsări pe umeri, genuflexiuni, lunges, bucle pentru picioare, bucle biceps, scufundări triceps, scânduri laterale crunchii.

Rezultat Adesea, majoritatea oamenilor își antrenează activ pieptul, brațele sau abdomenul, adică acei mușchi care pot fi văzuți în oglindă în timpul exercițiului. Cu toate acestea, pentru a crea un corp echilibrat, puternic și funcțional, trebuie să vă antrenați și mușchii spatelui. Exercițiile de spate vă pot ajuta să ardeți cantități masive de calorii și să vă stimulați metabolismul. Mușchii spatelui sunt un grup destul de mare care formează postura corectă, o siluetă în formă de V și, de asemenea, formează baza unui nucleu puternic. În acest articol, ne vom uita la întrebarea cum să vă întăriți mușchii spatelui acasă.

Pasul 2: Mutați-l pentru a-l pierde Antrenamentele cardio ard calorii. Aceasta înseamnă să înotați în piscină, să faceți drumeții pe traseu, să faceți jogging în jurul parcului, să mergeți cu bicicleta prin cartier, să dați cu picioarele și să dați cu pumnul în arte marțiale, să urmăriți mingi pe terenul de fotbal sau să dansați cu prietenii dvs. Aproximativ 30 de minute în fiecare zi vă menține sănătos, dar este posibil cum să ardeți burta și spatele din spate trebuiască să faceți mai mult de 60 până la 90 de minute în majoritatea zilelor pentru a stimula pierderea de grăsime, conform Ghidurilor de activitate fizică pentru americani.

Pasul 3: Faceți intervale la unele antrenamente Faceți două sau trei dintre aceste antrenamente cardio implică antrenamente la intervale de intensitate mare pentru a face ca pierderea de grăsime să se producă mai repede.

Alternează perioade scurte 60 până la 90 de secunde de tot efortul cu timp egal într-un ritm mai ușor de gestionat.

cum să ardeți burta și spatele din spate

Acest tip de antrenament efectuat timp de 20 de minute, doar de trei ori pe săptămână timp de 12 săptămâni a dus la reduceri mai mari ale grăsimii din trunchi - care include spatele scăzut - și grăsimea corporală în general, în comparație cu un grup care nu face exerciții fizice, a arătat un studiu publicat într-un Ediția din a Journal of Obesity. Bonus: HIIT te menține distrat și nu îți ia o grămadă de timp.

Cum să exercitați mușchii spatelui acasă

Un cuvânt despre dietă Toate aceste exerciții nu vă vor atinge grăsimea inferioară a spatelui dacă nu urmați o dietă de calitate. Treceți peste cantitățile excesive de zahăr, pâine albă și paste făinoase, sodă și grăsimi saturate găsite în alimente prăjite și bucăți de grăsime din carne de vită și porc.

Ultimele Articole.