Cum să pierdeți în greutate și să arătați frumos


Articole recomandate: A fi obez nu este un semn de sănătate bună. Potrivit Institutelor Naționale de Sănătate, bolile legate de obezitate revendică aproximativ Deci, dacă sunteți supraponderal, trebuie să pierdeți flaconul. Desigur, pierderea în greutate necesită timp, angajament și muncă fizică și nu este aproape niciodată o călătorie lină.

Iată însă câteva sfaturi și trucuri pentru a începe pierderea în greutate, a pierde în greutate cu succes cum să pierdeți în greutate și să arătați frumos a menține pierderea în greutate. Fără să mai pierdem timp, să intrăm și să învățăm cum să începem să slăbim! Știi că trebuie să slăbești Shutterstock Primul pas pentru a începe să slăbești este să recunoști faptul că trebuie să slăbești.

cum să pierdeți în greutate și să arătați frumos arde beneficii de grăsime

Gândește dincolo de simpla privire. Dacă te simți bine cu corpul tău, este minunat. Dar trebuie să știi dacă ești sănătos sau nu. Discutați cu un medic pentru a înțelege dacă trebuie să slăbiți sau dacă sunteți perfect. Poate că trebuie să slăbești dintr-o zonă cu probleme cum ar fi burta, coapsele, șoldurile etc. Concentrează-te pe acea zonă.

Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire

Înțelegeți de ce este important să pierdeți în greutate De ce ar trebui să slăbești? Desigur, pentru a vă îmbunătăți sănătatea, flexibilitatea și rezistența și a arăta fabulos. Dar știați că obezitatea poate declanșa boli mintale, cum ar fi depresia, tulburarea bipolară și anxietatea 2?

  1. Ceai de in pentru slabit
  2. Pierderea în greutate 85086
  3. Cum îmi pierd greutatea repede
  4. Aplicație gratuită de pierdere în greutate Aflați pierderea în greutate manuală.
  5. Cât de repede ar trebui să pierdeți în greutate?
  6. Motivația pentru scăderea în greutate - mentalitatea și obiectivele potrivite - Neuropatie
  7. Cum să începeți să pierdeți în greutate acum - 51 de moduri diferite - Ingrijirea Pielii -
  8. Pierdeți din greutate cu motivație: sfaturi pentru fiecare zi - Schizofrenie June

Acestea sunt probleme grave care afectează 1 din 6 persoane, ducând la probleme mai mari 3. Deci, trebuie să acceptați că trebuie să pierdeți în greutate și să înțelegeți că rămâneți activ vă va ajuta în moduri dincolo de încadrarea într-un LBD. Nu spun că veți deveni o stea rock sau un astronaut doar prin pierderea în greutate, dar veți putea să vă vedeți într-o lumină diferită, care vă va spori încrederea și vă va ajuta să dezvoltați o atitudine pozitivă față de dvs.

Uită-te la un idol Este foarte greu să rămâi motivat pe tot parcursul călătoriei de slăbire. Așadar, găsiți o sursă de inspirație. Poate fi cineva care a slăbit mult și care duce acum o viață sănătoasă sau cineva care a făcut cu succes o schimbare în viața lor sau în viața altcuiva.

Crede că poți pierde în greutate Este în regulă dacă nu ai reușit să slăbești în trecut. Pierderea în greutate este o călătorie și veți experimenta urcușuri și coborâșuri. Nu vă gândiți la asta ca la o schimbare, gândiți-vă la ea ca la o modernizare a stilului dvs.

cum să pierdeți în greutate și să arătați frumos produse de slabit herbalife preturi md

Începeți stilul de viață de slăbire cu stilul actual de viață încet și veți duce o viață mai bună și îmbunătățită în curând. Rezultatul final? Vei slăbi și te vei simți mai sănătos.

cum să pierdeți în greutate și să arătați frumos lupta rapidă a pierderii în greutate

Calculați aportul zilnic de calorii Shutterstock Trebuie să verificați câte calorii consumați pe zi. De asemenea, aflați câte calorii ar trebui să consumați în funcție de vârstă, înălțime, greutate, nivel de activitate etc. Există diverse calculatoare online de calorii pe care le cum să pierdeți în greutate și să arătați frumos accesa gratuit.

Folosește-le și află câte calorii în plus consumi pe zi. Verifică ce consumi în fiecare zi Faceți o listă cu alimentele pe care le consumați pe parcursul zilei. Înregistrați ceea ce mâncați luni, miercuri și sâmbătă. Acest lucru vă va oferi o idee de unde provin caloriile suplimentare și de ce trebuie să evitați pentru a începe să slăbiți.

Verificați-vă greutatea Verificați-vă greutatea pentru a vedea cât de mult supraponderal sunteți. Acest lucru vă va ajuta să vă stabiliți corect obiectivele. Acest lucru vă va arăta procentul de grăsime corporală și masa musculară slabă.

În funcție de aceasta, antrenorul sau dieteticianul dvs. Faceți obiective mai mici Deci, acum, știi câtă greutate sau flacon trebuie să arunci. Și cel mai bun mod de a face acest lucru este să stabiliți repere.

Împărțiți obiectivul mai mare de scădere în greutate în obiective mai mici. Să presupunem că vrei să slăbești 10 kilograme într-o lună.

17 motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați

Descompuneți-l la pierderea a 2 kilograme în fiecare săptămână. În acest fel, îți vei putea atinge obiectivul cu ușurință și te vei simți inspirat să lucrezi mai mult pentru a-ți atinge obiectivul final de slăbire. Mențineți un jurnal Shutterstock Scrie-ți obiectivele de slăbire în jurnal și dă-ți un termen limită.

Menținerea unui jurnal vă va ajuta să vă urmăriți progresul, respectarea regimului de dietă și antrenament și modul în care vă simțiți în fiecare etapă pe măsură transformarea pierderii în greutate în 4 luni progresați de-a lungul săptămânilor. Nu urmați orbește nicio dietă Nu urmați o dietă care a funcționat pentru altcineva. Discutați cu un medic și aflați care este cea mai bună dietă pentru dvs.

Obțineți un plan de dietă personalizat care vă va lua în considerare greutatea, vârsta, istoricul medical, problemele medicale, medicamentele etc.

Motivația pentru scăderea în greutate - mentalitatea și obiectivele potrivite

Rămâi hidratat Beți apă pentru a elimina toate toxinele din corp, pentru a vă menține celulele turgente și a metabolismului și pentru a menține pH-ul corpului. Mănâncă frecvent Cea mai frecventă greșeală pe care o fac dietele este să se înfometeze pentru a slăbi. De fapt, cum să pierdeți în greutate și să arătați frumos lucru vă va face să vă îngrășați, deoarece creierul crede că există o lipsă de alimente și semnalează celulelor să stocheze totul ca grăsime.

Deci, chiar dacă mănânci alimente sănătoase, le vei păstra sub formă de grăsime. Prin urmare, mâncați la fiecare ore pentru a pierde în greutate.

cum să pierdeți în greutate și să arătați frumos pierderea în greutate masculină tumblr

Consumă legume Legumele sunt bogate în vitamine, minerale și fibre dietetice. Consumul de legume va oferi hrană celulelor dvs. Deci, consumați tipuri de legume pe zi pentru a începe pierderea în greutate. Consumă fructe Fructele sunt încărcate cu substanțe nutritive care sunt bune pentru corpul tău și pentru pierderea în greutate. Consumați cel puțin trei tipuri de fructe în fiecare zi, de trei ori pe zi, pentru a ajuta la îmbunătățirea imunității, la creșterea metabolismului și la accelerarea pierderii în greutate.

Aveți grăsimi sănătoase Shutterstock Grăsimile sănătoase precum avocado, nuci, semințe, ulei de pește, ghee și ulei de măsline sunt surse bune de vitamine și minerale.

Pierdeți în greutate aici

Acestea ajută la reducerea inflamației și a stresului în organism, ceea ce previne în cele din urmă inflamația și creșterea în greutate indusă de stres. Consumați cereale integrale Cerealele integrale sunt încărcate cu fibre dietetice, proteine, vitamine și minerale.

  • Salată de legume, piept de pui fiert Vindă de legume cu bucăți de carne de vită Dieta eficientă pentru pierderea în greutate la domiciliu Dacă vă străduiți să scăpați de abdomen și laturi, atunci ar trebui să încercați mai multe diete dure.
  • Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire – Концепт Кадр

Consumul de cereale integrale va îmbunătăți mișcarea intestinului, va sprijini digestia, va accelera metabolismul și va favoriza pierderea în greutate. Bea apă de schinduf dimineața Semințele de schinduf stimulează metabolismul natural.

Înmuiați două lingurițe semințe de schinduf într-o ceașcă de apă peste noapte. Bea această apă primul lucru dimineața pentru a slăbi cu succes și pentru a menține pierderea în greutate.

Nu treceți niciodată peste micul dejun Omiterea micului dejun din orice motiv este cel mai rău lucru de făcut.

Sunteți sub tratament Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi Keto, LCHF, Paleo și Atkins, sunt cele mai populare diete pentru pierderea în greutate. Știința, celebritățile și guru-ul fitnessului jură pe aceste diete. Dar nu aș fi surprins să știu dacă nu slăbiți cu o dietă săracă în carbohidrați. Este o problemă obișnuită cu care se confruntă dietele la un moment dat. Și de cele mai multe ori, ei nu înțeleg de ce se întâmplă acest lucru.

Creierul și celulele corpului au nevoie de combustibil pentru a-și îndeplini funcțiile în mod corespunzător. Dacă nu mănânci, corpul și creierul tău nu vor funcționa la maximum. Deci, nu săriți niciodată dejunul. Luați un mic dejun sănătos și proteic înainte de a ieși sau de a vă începe ziua.

Ia un prânz ușor Păstrați lumina prânzului restricționând aportul de calorii la maximum kcal. Veți rămâne activ după prânz și nu vă veți simți prea plini sau balonați.

Acestea sunt dăunătoare pentru sănătatea ta pe termen lung și ar trebui evitate dacă vrei să scapi de flacon și să te ții departe de o serie de boli.

cum să pierdeți în greutate și să arătați frumos pierdere în greutate de 3 luni 30 lb

Evitați alimentele gata de mâncare Alimentele gata pentru consum sunt de mare ajutor, dar au o latură întunecată. Acestea sunt încărcate cu conservanți, sodiu și aditivi. Evitați să consumați aceste alimente, deoarece acestea vă vor împiedica obiectivul de slăbire. Bea lapte complet gras Da, laptele plin de grăsimi este ceea ce ar trebui să beți în loc de lapte degresat. Promovează o senzație de sațietate și, prin urmare, aveți tendința de a mânca mai puțin după ce beți lapte plin de grăsimi 4.

De asemenea, consumă iaurt cu conținut ridicat de grăsimi în loc de iaurt cu conținut scăzut de calorii. Dacă sunteți vegan sau intolerant la lactoză, evitați laptele și produsele lactate.

O sursă de proteină slabă vă va ajuta să construiți masa musculară slabă și să vă tonificați mușchii. Acizii grași omega-3 vor ajuta la reducerea inflamației în organism, prevenind astfel creșterea în greutate indusă de inflamație.

Evitați zahărul Shutterstock Evitați zahărul și alimentele zaharoase pentru a preveni supraîncărcarea zahărului în corpul dumneavoastră. Zaharul sau caloriile suplimentare se transformă în grăsimi, ceea ce duce la un nivel ridicat de zahăr din sânge și vă pune inima în pericol. Reduceți zahărul și veți vedea o diferență vizibilă în greutatea și nivelurile de energie. Evitați alimentele procesate Alimentele procesate precum salam, cârnați, napolitane de cartofi, cereale pentru cum să pierdeți în greutate și să arătați frumos dejun și biscuiți sunt încărcate cu sare și zahăr.

Cel mai rău este că industria alimentară procesată adaugă inteligent sare și zahăr într-un raport pe care îl veți reveni în continuare pentru mai multe. Și înainte să știți, întregul pachet de napolitane de cartofi s-a terminat! Așadar, evitați alimentele care vă vor face să mâncați în exces și, ca urmare, să vă îngrășați.

Adăugați mai puțină sare la mâncare Utilizați o cantitate adecvată de sare în preparatele alimentare. Evitați să adăugați prea multă sare, deoarece provoacă retenție de apă, făcându-vă să arătați și să vă simțiți balonați.