Cunoașteți tipul corpului pentru a pierde în greutate, Blog de pierdere în greutate


Deci, ce este deficitul caloric? Suficient de simplu, luați numărul de calorii pe care ar trebui să le consumați pentru a vă putea menține greutatea corporală actuală, așa cum este. Aceasta se numeștehomeostazia energetică. Odată calculat acest număr, reducerea acestuia în dieta zilnică va duce la undeficit, care în cele din urmă, este o dietă.

Pare destul de ușor, nu?

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Cu toate acestea, există unele aspecte ale deficitului caloric care pot merge prost, provocând un echilibru nesănătos diete e shendetshme corpul dumneavoastră. Problema cheie Dacă reduceți numărul de calorii din aportul zilnic, este posibil să reduceți și mineralele și substanțele nutritive de care corpul dumneavoastră are nevoie pentru a prospera într-un mod sănătos.

Această reducere poate determina deficitul caloric să se transforme în ceva numit adeficit macro-nutritiv. Aceasta înseamnă că, atunci când nu introduceți suficientă cantitate și tipuri de alimente în sistemul dvs. Știți deja că a mânca prea mult poate provoca obezitate și alte tulburări.

Cu toate acestea, alipsa din substanțele nutritive și minerale de care are nevoie corpul dumneavoastră poate duce de fapt la sindroame de deficiență.

cunoașteți tipul corpului pentru a pierde în greutate

Deci, de ce discutăm despre malnutriție și deficit de macro-nutrienți? Atunci când taie alimente specifice, bogate în substanțe nutritive, le refuză corpului capacitatea de a se îngrășa - sigur - dar îi refuză și nutrienții esențiali de care are nevoie pentru a funcționa la un nivel sănătos. Deci, de unde știi ce macrocomenzi ar trebui să tai și pe care să le păstrezi?

Țintește părțile corpului pentru a pierde în greutate

Există atât de multe diete cu conținut scăzut de carbohidrați, fără carbohidrați, care pot părea o referință suficient de bună. Cu toate acestea, cunoașterea cantității de carbohidrați, grăsimi și proteine de care organismul încă mai are nevoie în timpul unei diete este extrem de importantă pentru sănătatea ta.

  • Țintește părțile corpului pentru a pierde în greutate - Blog de pierdere în greutate
  • Va sta în sus va ajuta să pierdeți în greutate
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - Tipul de corp pierde in greutate
  • Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate - GYMTECH
  • Arderea grăsimilor fără a pierde greutatea corporală
  • Destul de feroce calendar de pierdere în greutate
  • CUNOAȘTEȚI TIPURILE DE DIETE CARE SUNT PUTERNICE PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - SĂNĂTATE -
  • Pierderea în greutate gina rinehart

Întrebările dvs. Ce macro este cel mai bine de tăiat pentru a atinge deficitul caloric? Cu câteva decenii în urmă, chiar și medicii își îndrumau pacienții pentru a reduce o combinație a aportului de carbohidrați, grăsimi și proteine.

Cum să accelerezi pierderea în greutate?

Din păcate, în anii '80 și '90, aceștia nu erau sută la sută conștienți de beneficiile pentru sănătate asociate acum cu grăsimea - ținând cont de convingerea învechită că consumul de grăsime va duce la grăsime corporală.

Deci, face o băutură de ardere a grăsimilor atunci, sfatul de bază ar fi reducerea sau eliminarea tuturor!

Cu toate acestea, răspunsul la original constă în concentrarea asupra nivelurilor de carbohidrați. Reducerea carbohidrațiloreste cea mai optimă metodă dacă doriți să vă îmbunătățiți compoziția corpului, în special.

Cum Să Accelerezi Pierderea în Greutate? | Articole

S-a dovedit că o reducere a carbohidraților în masa de dimineață și în timpul prânzului este eficientă, deoarece corpul este gata și gata să meargă dimineața după ce a postit în timpul nopții. Reducerea în carbohidrați vă va ajuta să creșteți metabolismul corpului și să vă mențineți mai plin de viață mai mult timp - de vreme ce puteți ajunge la proteine. Bine, dieta mea este acoperită - ce activitate ar trebui să fac?

cunoașteți tipul corpului pentru a pierde în greutate

Pentru a vă susține eforturile de slăbire, mișcarea și activitatea constantă vă pot ajuta. Dacă începeți de la puțină la nicio mișcare în timpul săptămânii, vă recomandăm să cunoașteți tipul corpului pentru a pierde în greutate cu dezvoltarea capacității aerobice. Faceți de minute de mișcare - cum ar fi mersul pe jos, jogging, mersul cu bicicleta sau chiar înotul - înainte de a încorpora o activitate mai riguroasă.

Cheia aici este să vă construiți rezistența. Odată ce vă simțiți mai confortabil, vă puteți arunca într-un antrenament HIIT— antrenament la intervale de intensitate mare.

tipuri de corp ectomorfa, mesomorph, endomorf, pierde în greutate cu ușurință

Bine, să vorbim despreEMS. Deoarece EMS, atunci când se face de unul singur, nu este eficient în arderea caloriilor - deci nu este eficient doar ca pierderea în greutate - trebuie să îl asociați cu mișcarea.

EMS este specializat în construirea forței - ceea ce este perfect pentru dvs.

cunoașteți tipul corpului pentru a pierde în greutate

Cu toate acestea, stimularea este eficientă și atunci când efectuați exerciții aerobe și anaerobe. Când se face simultan, SME și mișcarea pot ajuta la arderea grăsimilor și la construirea musculară eficient - angajând atât sistemul cardiovascular, cât și rezistența musculară.