Hack pierderea în greutate


Construiți un castron de recoltare Cel mai ușor hack pentru a pierde în greutate și a grăsimii abdominale ar fi unul atât de efort și atât de plăcut încât nici nu trebuie să te gândești să faci asta.

Dar o viață sănătoasă rareori se potrivește cu astfel de fantezii hedoniste. A pierde necesită pierderea, renunțarea sau cel puțin înlocuirea a ceea ce provoacă câștig, foaia de parcurs de pierdere în greutate anume alimente și băuturi cu conținut caloric dens.

Bea apă înainte de mese

Dar cel mai bun mod de a hack pierderea în greutate în greutate nu este să te gândești la dietă în ceea ce privește înlocuirea, ci mai degrabă adăugarea. Conform Andrea Ovard, RDN, un nutriționist dietetician înregistrat și specialist certificat în dietetică sportivă pentru idealfit. Fă-o până devine un obicei, precum spălarea dinților.

hack pierderea în greutate

Motivul numărul unu pentru care adăugând sau asigurându-vă că mâncați două porții de legume pe zi este că aceste alimente sunt de obicei sărace în calorii și bogate în fibre - două caracteristici care vă ajută să vă simțiți mai plini pentru mai mult timp și vă ajută să consumați mai puține alimente bogate hack pierderea în greutate calorii.

De asemenea, conțin o mulțime de fibre, ceea ce este important pentru a vă menține plinul mai mult. Luați în considerare ceea ce au descoperit cercetătorii de la Școala de Sănătate Publică de la Harvard într-un studiu care a raportat peste Studiul a analizat schimbările în dieta și stilul de viață și creșterea în greutate la fiecare patru ani timp de 20 de ani.

Share on Twitter Cuprins Dacă vânătorii de apartamente chiar acum, s-ar putea să doriți să țineți cont de proximitatea sălilor de sport din zonă în timp ce căutați un nou tampon - cel puțin dacă doriți să fiți în formă, adică. Potrivit unui nou studiu publicat în Lancet Public Health, a trăi aproape de o sală de gimnastică, piscină sau teren de joacă vă face să aveți mai multe șanse de a fi în formă, hack pierderea în greutate fel ca și viața departe de punctele de fast-food. Pentru studiu, cercetătorii au analizat greutatea, măsurătorile taliei și grăsimea corporală a peste În medie, oamenii aveau un magazin de fast-food la mai puțin de un kilometru de locul în care locuiau.

Creșterea medie în greutate în rândul participanților a fost de 3,35 lire sterline în fiecare perioadă de 4 ani, ceea ce înseamnă o creștere de 16,8 lire sterline pe parcursul studiului.

Cercetătorii au descoperit că creșterea în greutate a participanților a fost cel mai puternic asociată cu alimentele cu conținut caloric ridicat care sunt mai ridicate în amidon, boabe rafinate, grăsimi și zaharuri. Alimentul numărul unu legat de creșterea în greutate a fost chipsuri de cartofi, urmat de cartofi, băuturi îndulcite cu zahăr și carne roșie atât procesate, cât și neprelucrate.

Studiul a constatat, de asemenea, că anumite alimente au fost asociate cu o creștere în greutate mai mică atunci când participanții au consumat mai multe dintre ele. Puteți ghici ce sunt. Sfat: multe dintre ele sunt alimentele pe care Ovard le recomandă să le consumați pentru a pierde în greutate.

Acțiune E-mail Pierderea în greutate intermitentă a postului este un tip de dietă care crește rapid în popularitate și devine calea de a pierde în greutate. Și oamenilor de știință și experților în nutriție le place.

În ordinea minimului de creștere în greutate au fost legumele, cerealele integrale, fructele, nucile și iaurtul. Deci, după cum puteți vedea, legumele au fost grupul alimentar care i-a ajutat pe participanți să evite cea mai mare greutate în decursul a două decenii.

Fresh articles

Concluzia, au sugerat cercetătorii, este că concentrarea pe alimente și băuturi de înaltă calitate și limitarea alimentelor de calitate slabă ieftine, procesate este cel mai util mod de a consuma mai puține calorii și de a vă gestiona greutatea. Hack-uri ușoare pentru obținerea cotei de legume OK, deci care este cel mai ușor hack practic pentru a mânca alimente mai calitative, cu calorii mai scăzute, astfel încât să scoată de pe farfurie lucrurile de calitate slabă?

hack pierderea în greutate

Ovard are hack pierderea în greutate sfaturi: Dacă nu vă place gustul unor legume crude, încercați noi moduri de a le găti. Scufundați-le în hummus.

Ouă amestecate la micul dejun

Înțepând legumele crude în scufundări nu este un lucru rău. Poate adăuga o aromă suplimentară și totuși primiți o mulțime de nutrienți sănătoși și fibre din produs.

hack pierderea în greutate

Alegeți scufundări mai sănătoase, cum ar fi hummus, cu un conținut ridicat de proteine. Beneficiile acestor alimente se extind dincolo de numărul lor de fibre.

  • Pierderea în greutate a fost ușoară cu dieta Hack - cu rețete
  • Utilizați cele mai eficiente trucuri de bucătărie pentru pierderea în greutate?
  • Deci, te-ai defini ca un drăguț persoană leneșă și tot ce vrei să faci este să slăbești puțin.
  • 15 hack-uri ușoare de viață pentru pierderea grăsimii - mușchi și fitness
  • Greutatea pierderii jack osbourne
  • Pierderea în greutate intermitentă a postului (hack-ul final pentru slăbit)
  • Cel mai mare hack de pierdere în greutate pe care îl poți face - Cea mai bună viață
  • Fitness-Muscular-Al Ei 15 Hacks Easy Life pentru pierderea de grăsime Pierdere în greutate nu este un lucru ușor, mai ales atunci când implică schimbări drastice în dietă și exercițiu și un anumit grad de sacrificiu.

Morcovii au un conținut ridicat de vitamina A pentru o bună viziune, spanacul este o sursă excelentă de magneziu, care este important pentru metabolismul energetic, iar anghinarea este bogată în folat, vitamina C și vitamina K. Construiți un castron de recoltare Planificarea în avans vă poate face și mai ușor să vă stimulați consumul de legume. Ovard recomandă să-l încercați pe Harvest Bowl, care face patru porții, astfel încât să puteți împacheta extra pentru prânzuri sau gustări.

O porție din această delicioasă masă atinge cota de două căni de legume.

hack pierderea în greutate

Ingrediente face 4 porții 2 cani de orez brun, nefiert 2 piepturi mari de pui 1 cartof dulce mediu-mare 1,5 cani varza de Bruxelles 1 ardei gras galben.