Migrema și pierderea în greutate


migrema și pierderea în greutate

Să aruncăm o privire asupra unora dintre factorii declanșatori obișnuiți care vă pot preveni ameliorarea migrenei și vă pot distruge planurile de slăbire.

Învățarea despre declanșatoare este primul pas pentru a vă identifica propriul. Evitarea declanșatorilor de migrenă și menținerea unei greutăți corporale sănătoase va ajuta la menținerea durerii la distanță.

Pierderea în greutate împotriva migrenelor

Băuturi dietetice și îndulcitori artificiali Dacă ați suferit dureri de migrenă după ce ați consumat alimente și băuturi îndulcite artificial cu Aspartam, nu sunteți singur. Deși ar putea părea o idee bună să înlocuiți zahărul natural din dieta dvs.

migrema și pierderea în greutate

Din ce în ce mai multe alimente conțin astăzi aceste îndulcitori artificiali, cum ar fi băuturi răcoritoare, gume de mestecat, prăjituri fără zahăr și ceaiuri cu gheață. Citirea cu atenție a etichetelor alimentelor și evitarea declanșatorilor alimentelor vă poate ajuta să înțelegeți și să vă gestionați migrenele.

Navigare principală

Încercați în schimb: Căutați alte opțiuni naturale, fără aspartam, cum ar fi stevia pentru o sănătate generală mai bună și mai puține migrene. Zaharurile naturale precum mierea și siropul de arțar sunt, de asemenea, migrema și pierderea în greutate bune, dar ar trebui consumate numai în cantități mici. Mese neregulate Scăderea zahărului din sânge sau hipoglicemia este un factor declanșator comun al migrenei.

Omiterea meselor pentru a slăbi nu este o tactică sănătoasă sau favorabilă migrenei.

In migrena este necesar un jurnal al durerilor de cap

Creierul reacționează la modificări rapide ale zahărului din sânge sau la zahărul din sânge care este prea scăzut cu migrenă sau cefalee. Evitați să vă restricționați caloriile prea mult prea devreme. Dacă migrema și pierderea în greutate carbohidrații, faceți acest lucru încet sau înlocuiți carbohidrații simpli cu opțiuni pentru cereale integrale.

Posturi Populare

Glicemia constantă înseamnă mai puține atacuri de migrenă și mai puțină tentație de a vă suprasolicita. Încercați să evitați să consumați cantități mari de carbohidrați și zaharuri, deoarece acestea pot determina creșterea rapidă a zahărului din sânge și apoi scăderea. A purta gustări sănătoase precum migdale sau hummus este o modalitate bună de a împiedica scăderea zahărului din sânge și care poate declanșa un atac.

Încercați să mâncați alimente întregi pregătite acasă. Evitați culoarele de mijloc ale supermarketului unde se găsesc alimentele procesate pentru o ușurare și rezultate maxime.

Cofeina Cofeina ocazională poate îmbunătăți atacurile de migrenă, deoarece funcționează ca un calmant al durerii și ajută la o mai bună absorbție a analgezicelor.

Meniu cont utilizator

Cu toate acestea, diferite persoane reacționează diferit la cofeină. Unii oameni sunt sensibili la aceasta și pot suferi de migrenă indusă de cofeină și totuși există și alții care folosesc cofeină pentru a opri o migrenă când începe.

Încercați în schimb: Ia act de răspunsul tău la cofeină și evită-l dacă îți dă migrenă.

migrema și pierderea în greutate

Dacă beți cofeină, încercați să beți aceeași cantitate în fiecare zi, pentru a pierdere în greutate jesup ga o durere de cap revenită. Ceaiurile din plante, sifonul de casă și apa aromată sunt alegeri excelente de băuturi fără cofeină pentru pierderea în greutate și evitarea declanșatorului.

migrema și pierderea în greutate

Dietele de moft și suplimentele pentru slăbit De la dieta supei de varză până la postul intermitent, majoritatea dietelor moft implică reducerea caloriilor cu MULTE. Această reducere rapidă declanșează adesea atacuri de migrenă. Unele diete fad elimină grupuri întregi de alimente care furnizează substanțe nutritive esențiale, iar dietele cu conținut scăzut de carbohidrați pot provoca dureri de cap și constipație. Unele suplimente pentru pierderea în greutate, cum ar fi forskolin și acid linoleic conjugat CLAau fost, de asemenea, cunoscute pentru a provoca dureri de cap.

Încercați în schimb: Mănâncă o dietă bine rotunjită.

Generalitati

Exercitați în mod regulat dacă puteți, dar începeți încet. Pierderea în greutate se va întâmpla atunci când luați mai puține calorii decât arde corpul. Dacă restricționați caloriile, faceți acest lucru încet și încercați să faceți substituții inteligente, mai degrabă decât să tăiați complet alimentele sau mesele.

Neurologul a sugerat un divcant de tip cură și un magnerot, precum și o relpax în timpul unei convulsii. Tratamentul a fost bun pentru o lungă perioadă de timp, am devenit asimptomatic timp de aproximativ ani. Puteam să dorm, dar când m-am trezit nu mi-am amintit asta de ex. De când am fost în străinătate, am luat pastile migraleve dacă simt că începe. Terapii alternative: Am observat că stresul, insomnia, prea mult somn, prea multă lumină sunt uneori cauzate de fronturi.

Exercițiu prea puternic Dacă observați că atacurile de migrenă cresc migrema și pierderea în greutate ce începeți un nou program de exerciții, este posibil să aveți migrenă indusă de efort.

Deși este dificil să se sublinieze un singur motiv pentru aceste dureri, aceasta ar putea fi cauzată de modificări ale migrema și pierderea în greutate arteriale în timpul exercițiului. Anumite sporturi viguroase precum haltere, canotaj, alergare și fotbal sunt factorii declanșatori obișnuiți.

Bdsm crăciun umorului Fundul în jos pierderea în greutate tampa ce fundul în jos pierderea în greutate tampa doare capul? Care e cauza durerilor de cap?

Încercați în schimb: Discutați cu un medic înainte de a începe un nou program de exerciții și începeți încet. Exercițiile de intensitate redusă precum yoga, mersul pe jos, tai chi, înotul și ciclismul vă pot ajuta să vă mișcați corpul și să pierdeți în greutate fără a declanșa o migrenă.

Care este cel mai bun plan de pierdere în greutate a migrenei?

Pierderea în greutate împotriva migrenelor?

Adoptați un stil de viață sănătos cu alegeri alimentare inteligente și o rutină de exerciții sănătoase pentru a preveni migrena. Consumați alimente bogate în magneziu și riboflavină. Păstrați-vă întotdeauna bine hidratat. Prevenirea este cel mai bun tratament, iar menținerea unui IMC sănătos vă va pune pe drumul către mai puține atacuri de migrenă.

5 tactici de slăbire care pot declanșa atacuri de migrenă

Mai puține atacuri de migrenă înseamnă mai multă motivație pentru a vă atinge obiectivele de slăbire și a vă menține bine. Această postare, care a fost publicată inițial de Migrenă din nou drepturile de autorsunt utilizate cu permisiunea. Împuternicim persoanele cu migrenă să sufere mai puțin și să trăiască mai mult, până când există un remediu.

Paula K. Dumas, fondatoare și redactor-manager, este o fostă războinică cronică a migrenei, autoră, cercetătoare, avocată și gazdă a Summitului mondial privind migrenele.

Alăturați-vă conversației pe rețelele de socializare MigraineAgain. Actualizat la 1 ianuarie