Pierderea de grăsime dar aceeași greutate. Cum te măsoară pentru pierderea în greutate


Care este cel mai precis mod de a măsura grăsimea corporală?

Cum se poate măsura pierderea de grăsime în centimetri

Secretele Caloriilor Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime! Slăbitul din greutate Vs. Grasimea de pe burta — mai periculoasa decat poti crede voluntarii. În realitate, este chiar invers. În timp ce este posibil să nu observați o scădere a kilogramelor, este posibil să observați o creștere a mușchilor, ceea ce duce la o scădere a centimetrelor cum se poate măsura pierderea de grăsime în centimetri.

Mușchi vs. Deoarece o liră este o liră indiferent de măsurarea, o livră de grăsime este egală cu o liră de grăsime. O lira este o lira, indiferent ce masori. Cu toate acestea, grăsimea și mușchiul sunt compuse din substanțe diferite, arată diferit, au efecte diferite asupra organismului și ocupă cantități diferite de spațiu în pierderea de grăsime dar aceeași greutate.

Grăsimea ocupă mai mult spațiu în corp și are un pierderea de grăsime dar aceeași greutate năprasnic. Slabire kernersville, pe de altă parte, este slab și neted. În scopuri vizuale, imaginați o friptură slabă egală cu dimensiunea unui baseball de dimensiuni regulamentare.

pierderea de grăsime dar aceeași greutate pennsylvania de scădere în greutate tabără

Acum, imaginează de aproximativ pierderea de grăsime dar aceeași greutate ori mai multă jeleu într-un bol. Dacă aceste ingrediente ar fi plasate în corpul dvs. Pierderea inci în loc de greutate Acum că înțelegeți diferitele caracteristici ale grăsimii și mușchilor, este probabil să vă reconsiderați obiectivele de pierdere în greutate. Pierderea centimetrilor nu pare atât de agitată când este pusă în perspectivă.

Cel mai frecvent vinovat pentru o pierdere de centimetri cum se poate măsura pierderea de grăsime în centimetri nu pentru o pierdere de kilograme este cel al dezvoltării musculare. Atunci când grăsimea este corp nou subțire și înlocuirea mușchilor, corpul tău poate rămâne exact aceeași greutate. Cu toate acestea, ați înlocuit cantitățile de grăsime pline de grăsime, jiggly și nesănătoase cu mușchi solid și slab.

O cantitate egală de mușchi va ocupa aproximativ jumătate din spațiu ca aceeași cantitate de grăsime. Răspunsul 2: Pierdere de grăsime vs Pierdere în greutate! Măsurarea procentului de grăsime Scara de greutate este cea mai proastă metodă de a vă măsura progresul.

pierderea de grăsime dar aceeași greutate sărut arde grăsime

Greutatea dvs. După cum puteți vedea în imaginea de mai sus, 5 kg de grăsime ocupă mult mai mult spațiu decât 5 kg de mușchi. Ceea ce înseamnă că atunci când pierzi grăsime și câștigi mușchi, greutatea ta va rămâne aceeași, dar corpul tău va fi mult mai mărunțit și condiții. Fă fotografii de progres din când în când și vei putea observa cum corpul tău s-a schimbat în bine.

Alegeți întotdeauna pierderea de grăsime decât pierderea în greutate. Pierderea în greutate include pierderea de apă, mușchi și grăsimi care nu este sănătos. Pierderea în greutate te va lăsa obosit și slab. Pierderea de grăsime, pe de altă parte, vă va ajuta să câștigați mușchi și să vă simțiți mai puternici și mai buni.

Ofer și planuri de dietă plătite. Greutatea ta nu este doar un număr, ci ceva care poate schimba efectiv modul în care te simți față de tine.

Treceți pe scară în primul rând dimineața și dacă acest număr este mai mic decât a fost înainte, este posibil să vă simțiți mai bine în legătură cu voi. Dacă este mai mare, pierderea de grăsime dar aceeași greutate dvs.

Pierderea de grăsime aceeași greutate. pierdere în greutate musculară față de grăsime

Dar ce înseamnă greutatea dvs. Învățarea răspunsurilor la aceste întrebări vă poate oferi o perspectivă complet diferită asupra scării dvs. Concentrându-se pe pierderea de grăsime, nu pe pierderea în greutate Când vorbești despre pierderea în greutate, ceea ce vrei să spui de obicei este slăbirea. Vrei să slăbești în jurul șoldurilor, coapselor, burtei și brațelor. Dar, ciudatul despre slăbire este că nu înseamnă întotdeauna pierderea în greutate reală în afara cantității.

What's your Maximum Lean Body Weight pierdere în greutate mercur

Poate suna ciudat, dar este posibil să deveniți mai subțiri fără să vedeți efectiv o schimbare în greutatea dvs. Acest lucru se întâmplă atunci când pierdeți grăsime corporală în timp ce câștigați mușchi. Problema este că s-ar putea să fii concentrat pe scară, crezând că dacă acest număr nu se schimbă, pur și simplu nu obții rezultate reale.

Cunoașterea diferenței dintre a pierde în greutate și a pierde grăsimea corporală poate schimba modul în care îți vezi sinele, progresul și poate chiar și modul în care privești propriul corp. Adevărul despre greutatea ta Scara tipică arată greutatea dvs. Greutatea unui culturist ar putea fi în afara topurilor din cauza unui plus de mușchi, dar nu înseamnă că are excesul de greutate sau grăsimea.

Cunoașterea compoziției corpului dvs.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Un alt motiv pentru care greutatea la scară nu este atât de fiabilă este că se schimbă tot timpul. Veți vedea schimbări de greutate pe parcursul zilei, uneori cu până la 10 kilograme în funcție de ce și cât de des mâncați și beți, cât de des mergeți la baie sau dacă rețineți apă.

Scara are unele utilizări importante. Pentru persoanele care au pierdut în greutate, studiile au arătat că cântărirea lor în mod regulat îi ajută să mențină acea pierdere în greutate. Este ușor pentru greutate să se extragă în timp, așa că scara este un instrument util în acest sens.

Pierde grăsime, dar rămâne aceeași greutate

Deși scara nu este complet inutilă, este posibil să nu fie cel mai bun instrument pentru oamenii care încep doar un program de pierdere de grăsime. Dacă nu te ajută să rămâi pe cale și să-ți atingi obiectivele, poate este timpul să adopți o abordare diferită pentru a urmări progresul tău. Concentrarea pe pierderea de grăsime este mult mai importantă decât concentrarea pe greutatea ta.

Când pierzi grăsimea corporală, faci modificări permanente în corp, schimbându-ți compoziția corpului, astfel încât să ai mai puțină grăsime și mai mult mușchi.

pierderea de grăsime dar aceeași greutate ibs și imposibilitatea de a pierde în greutate

Când slăbești, ai putea pierde apă sau chiar mușchi. Este imposibil de știut dacă vezi rezultate reale sau doar produsul obiceiurilor tale zilnice, schimbările hormonale și schimbarea nivelului de hidratare.

Ce trebuie să știți când ajungeți la scară Când începeți un program pentru prima dată, este posibil să aveți nevoie de încurajare suplimentară pentru cum se poate măsura pierderea de grăsime în centimetri continua și a demonstra că ceea ce faceți funcționează.

Scara poate să nu vă dea asta. Iată de ce scara te poate induce în eroare. Măsoară totul: numărul de pe scară include tot - mușchi, grăsimi, oase, organe, grăsimi, alimente și apă. Din acest motiv, greutatea dvs. Greutate Pierdere Vs. Pierdere de centimetri Nu reflectă schimbările care se întâmplă în corpul tău: dacă faci antrenamente cardio și de forță, poți construi pierderea de grăsime dar aceeași greutate muscular muscular în același timp în care pierzi grăsime.

În acest caz, scara poate să nu se schimbe, chiar dacă ești mai slab și mai slab. Nu reflectă sănătatea dvs. Aceasta înseamnă că elimina grasimile adanci persoană poate avea o greutate corporală scăzută, dar totuși poate avea niveluri nesănătoase de grăsime corporală. Nu este întotdeauna un motivator pozitiv: dacă pășești pe scară și nu ești nemulțumit de ceea ce vezi, cum te face să te simți?

Puteți pune la îndoială tot ceea ce faceți, vă întrebați de ce chiar vă deranjați deloc.