Pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate


Ce este și de ce este importantă supraîncărcarea progresivă?

Linia de jos Dacă vă confundați vreodată cu tendințele și tendințele de fitness, nu vă faceți griji, nu sunteți singuri.

Aparent, și mușchii tăi se confundă.

pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate pierderea în greutate ajută hipertensiunea pulmonară

Confuzia musculară, gândită la schimbarea des a lucrurilor în antrenament pentru a evita un platou, nu este un termen științific. Nu îl veți găsi în reviste de cercetare științifică sau în manuale.

principiul supraîncărcării progresive

De asemenea, veți fi greu să găsiți un antrenor certificat sau un expert în fitness care crede din toată inima în el. Acest lucru se datorează faptului că teoria confuziei musculare este într-adevăr doar un mit care și-a găsit drumul în marketingul pentru programe populare de fitness, cum ar fi P90X.

  1. Supraîncărcare progresivă: ce este și cum se face în antrenament | Tombouctou
  2. Cel mai important aspect al antrenamentului – supraîncărcarea progresivă - Myprotein Blog
  3. CONFUZIE MUSCULARĂ: TEORIE, CERCETARE ȘI CUM SĂ SPARGI UN PLATOU - SĂNĂTATE -

Teoria din spatele confuziei musculare La prima vedere, teoria din spatele confuziei musculare sună convingătoare. Pentru a face progrese către obiectivele dvs.

Cum Să Te Antrenezi Pentru Creștere Musculară

Ceea ce înseamnă, schimbarea frecventă a antrenamentelor pentru a nu atinge un platou. Deci, cât de des este frecvent?

pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate pierderea în greutate corpul virtual 3d

Ei bine, unele programe care se bazează pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate confuzia musculară spun să vă variați exercițiile săptămânal sau zilnic, iar altele vă recomandă să schimbați lucrurile zilnic. Schimbând lucrurile, corpul tău nu va putea rămâne la fel și va trebui să se adapteze la antrenamentele în schimbare.

Sigur, schimbarea antrenamentelor poate fi utilă, dar numai după ceva timp. De aceea, el spune că antrenamentele ar trebui să rămână în mare parte aceleași timp de cel puțin patru până la șase săptămâni. Deci, este real sau hype?

suprasarcină progresivă: cerința cheie de antrenament

În comparație cu alte teorii despre fitness care se bazează pe știință, este destul de sigur să spunem că confuzia musculară este hype. Ceea ce îi lipsește complet confuzia musculară, spune Dutton, este faptul că facem exerciții fizice, astfel încât corpurile noastre să se adapteze devenind mai puternice și mai pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate.

pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate ideal slim farmacia catena

Deci, vrem să fim în concordanță cu ceea ce facem în antrenamente, astfel încât corpurile noastre să lucreze din greu pentru a se adapta.

Care sunt câteva modalități de a sparge un platou de fitness? Dacă descoperi că progresul tău lipsește și motivația ta a părăsit clădirea, te-ai putea gândi la faptul că ai ajuns pe un platou.

De ce este supraîncărcarea progresivă importantă?

Vestea bună este că există mai multe modalități de a străpunge un platou de fitness. De exemplu, dacă greutatea dvs. Încercați supraîncărcarea progresivă O teorie prin care vă puteți proiecta antrenamentul este supraîncărcarea progresivă.

pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate keto body tone pret

Ideea din spatele supraîncărcării progresive este că vă provocați mușchii schimbând stresul pe care l-ați pus. Acest stres apare sub forma intensității sau a numărului de seturi și repetări pe care le efectuați și a duratei sau a cantității de timp pe care o desfășurați în activitate.

Modalitățile de utilizare a supraîncărcării progresive pentru a sparge un platou includ: creșterea cantității de greutate cu care te antrenezi în zilele de antrenament de forță creșterea duratei antrenamentelor cardiovasculare schimbarea exercițiilor curente cu altele noi, cum ar fi luarea unui curs de ciclism în interior, în loc să alergi pe o bandă de alergat schimbarea numărului de seturi pe care le efectuați schimbând numărul de repetări pe care le faceți fiecare set adăugând rezistență Prin modificarea numărului de repetări pe care le efectuați și ajustarea rezistenței, puteți obține creșteri mai pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate ale forței.

De exemplu, efectuarea de repetări mai mici cu greutate mai mare într-o zi și greutate mai mică cu repetări mai mari a doua zi. O notă despre pierderea în greutate Dacă vă confruntați cu un platou pentru scăderea în greutate, Dutton spune că câteva zile de urmărire a alimentelor vă pot oferi o perspectivă asupra cantității de alimente pe care le consumați cu adevărat și a ceea ce s-ar putea să vă lipsească.

Teoria din spatele confuziei musculare

Când ar trebui să vezi un antrenor personal? Începător de fitness sau nu, oricine poate beneficia de un set de idei proaspete.

pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate gogglebox malone pierdere în greutate

Chiar nu este un moment greșit pentru a angaja un antrenor personal. Unora le place să aibă un antrenor care să le permită să înceapă, în timp ce alții o fac atunci când au nevoie de o anumită motivație și un mod nou de antrenament.

Rezistență progresivă pentru formarea forței by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Creșterea musculaturii și a forței în timp ce evităm pierderea în greutate Rezistența progresivă este o metodă de formare a forței în care supraîncărcarea este în mod constant mărită pentru a facilita adaptarea. Rezistența progresivă este esențială pentru construirea musculaturiipentru scăderea în greutate și pentru a deveni mai puternică. De ce este nevoie de rezistență progresivă? Corpul tau se adapteaza la exercitii si trebuie sa fie constant provocat pentru a continua sa vada cresterea musculara si niveluri sporite de fitness.

Acestea fiind spuse, angajarea unui antrenor personal ar putea fi benefică dacă: sunteți nou la exerciții și aveți nevoie de ajutor pentru proiectarea și implementarea unui program aveți nevoie de ajutor cu o formă adecvată pentru exercițiile cât de repede poți pierde grăsimea burtă antrenament de forță ai nevoie de un impuls de inspirație și motivație pe care un antrenor îți poate oferi prin antrenament te plictisești să faci aceleași antrenamente și ai nevoie de un antrenor pentru a proiecta o serie de noi antrenamente pe baza intereselor, obiectivelor și nivelului tău de fitness actual căutați o provocare aveți o vătămare specifică pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate o stare de sănătate care necesită modificări pentru a participa la un program de exerciții în condiții de siguranță Puteți găsi antrenori personali certificați la sălile de fitness sau la facilitățile de fitness locale.

În plus, există mai multe site-uri de instruire personală online și aplicații pe care le puteți utiliza pentru a angaja un antrenor virtual.

  • Metoda progresivă de pierdere în greutate - Fazele - Eurodiet
  • Pierderea în greutate după vazer lipo
  • Rezistență progresivă pentru formarea forței
  • Cum să încorporați supraîncărcarea progresivă în antrenamentele dvs.
  • Un adolescent pierde în greutate
  • Sfaturi pentru corpul de slăbire

Asigurați-vă că întrebați acreditările lor. În plus, mulți antrenori personali au diplome în domenii precum știința exercițiilor fizice, kinesiologia sau terapia pre-fizică. Linia de jos Exagerarea din spatele confuziei musculare poate continua să circule în anumite cercuri de fitness, dar o teorie care va rezista întotdeauna testului timpului este aceea de a fi consecvent cu modul în care te antrenezi.

Urmând principiile supraîncărcării progresive - creșterea numărului de repetări sau seturi pe care le efectuați sau adăugarea timpului la antrenamente - veți vedea în continuare progresul și vă veți atinge obiectivele de fitness.