Softball ajută să piardă în greutate, #RunningCulture: A slăbit 82 de kilograme și și-a schimbat total viața – sport


De luat masa Prezentare generală Dacă trăiți cu diabet de tip 2, exercițiile fizice în mod regulat vă pot ajuta să vă gestionați nivelul de zahăr din sânge și greutatea. De asemenea, vă poate ajuta să reduceți riscul de atac de cord și accident vascular cerebral, să reduceți factorii de risc cardiovascular și să promovați sănătatea generală. Exercițiile fizice pot ajuta, de asemenea, la prevenirea dezvoltării diabetului la persoanele care au prediabet.

Asociația Americană a Diabetului ADA încurajează oamenii să obțină cel puțin de minute de activitate aerobă de intensitate moderată până la pierdere în greutate portarville ca pe săptămână. Potrivit ADA, în absența contraindicațiilor, cum ar fi retinopatia moderată până la severă, de exemplu, este de asemenea important să faceți cel puțin două sesiuni de antrenament de forță în fiecare săptămână.

Video: Iata solutia naturala ce rezolva BALONAREA! 2021, Iunie

Avantajele exercițiilor fizice sunt independente de pierderea în greutate. Cu toate acestea, respectarea unui program de exerciții trebuie să fie consecventă pentru a se obține rezultate durabile. Dacă sunteți sedentar și vă gândiți să începeți un program de exerciții, este o idee bună să consultați mai întâi un medic, pentru a vă asigura că nu există restricții sau precauții speciale.

Este întotdeauna o idee bună să începeți treptat și să vă atingeți obiectivul personal. Nu sunteți sigur de unde să începeți? Iată 10 exerciții care vă pot ajuta să vă atingeți softball ajută să piardă în greutate de fitness.

1. Mersul pe jos

Mersul pe jos Nu aveți nevoie de abonamentul la sală sau de echipamente costisitoare pentru a vă deplasa. Dacă aveți o pereche de pantofi de susținere și un loc sigur de mers pe jos, puteți începe astăzi. De fapt, vă puteți îndeplini obiectivul minim recomandat pentru fitness aerob, mergând la o plimbare rapidă de 30 de minute cinci zile pe săptămână.

Trebuie să vă faceți stilul de viață mai sănătos prin adoptarea unor obiceiuri mai bune de mâncare și exerciții fizice. Lumina fulgerului și dieta intensivă vă pot ajuta să pierdeți câteva kilograme într-un timp scurt, dar acestea nu vă dau rezultate de lungă durată sau sunt bune pentru sănătatea dumneavoastră. American Heart Association AHA, acronimul în limba englezăexplică faptul că dietele pentru a pierde in greutate rapid nu asigură un echilibru nutrițional adecvat, astfel încât produsele alimentare din acestea, care sunt făcute fără cunoștințele necesare nu se pot bucura de și pot fi foarte periculoase. În plus, greutatea pierdută este recuperată atunci când părăsiți dieta. Stabiliți obiectivele de pierdere în greutate pe termen scurt, astfel încât să nu vă simțiți copleșiți.

Potrivit unei recenzii dinmersul pe jos poate ajuta persoanele cu diabet zaharat de tip 2 să își scadă nivelul zahărului din sânge și să piardă în greutate. Ciclism Aproximativ jumătate dintre persoanele cu diabet zaharat de tip 2 au artrită. Cele două afecțiuni au mai mulți factori de risc în comun, inclusiv obezitatea.

Neuropatia diabetică, o afecțiune care apare atunci când nervii se deteriorează, poate provoca, de asemenea, dureri articulare la persoanele cu diabet de tip 2. Dacă aveți dureri articulare mai mici, luați în considerare alegerea unui exercițiu cu impact redus. Ciclismul, de exemplu, vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele de fitness, reducând în același timp tensiunea asupra articulațiilor.

Beneficiile atletismului pentru dezvoltarea copilului. La ce vârstă ar trebui să practice sportul

Înot Activitățile acvatice oferă o altă opțiune de exerciții prietenoase. De exemplu, înotul, aerobicul în apă, joggingul acvatic și alte activități acvatice softball ajută să piardă în greutate pot oferi inimii, plămânilor și mușchilor un antrenament, punând în același timp puțin stres pe articulații. O revizuire din a constatat că exercițiile acvatice pot ajuta la scăderea nivelului de zahăr din sânge, la fel ca exercițiile terestre.

Sporturi de echipă Dacă vă este greu să vă motivați să faceți mișcare, s-ar putea să vă alăturați unei echipe sportive recreative. Oportunitatea de a socializa cu colegii de echipă și angajamentul pe care îl luați față de ei s-ar putea să vă ajute să găsiți motivația de care aveți nevoie pentru a vă prezenta în fiecare săptămână. Multe sporturi recreative oferă un antrenament aerob bun. Luați în considerare încercarea de baschet, fotbal, softball, tenis de perechi sau frisbee final.

Dans aerob Înscrierea la un curs de dans aerob sau la o altă clasă de fitness vă poate ajuta, de asemenea, să vă atingeți obiectivele de exercițiu.

pierderea în greutate bangkok

De exemplu, Zumba este un program de fitness care combină mișcările de dans și aerob pentru un antrenament rapid. Un studiu din a constatat că femeile cu diabet de tip 2 au fost mai motivate să facă mișcare după ce au luat parte la cursurile de Zumba timp de 16 săptămâni.

slimming dr rashel

Participanții și-au îmbunătățit fitness-ul aerob și au slăbit. Haltere Halterofilia și alte activități de întărire vă ajută să vă construiți masa musculară, ceea ce poate crește numărul de calorii pe care le ardeți în fiecare zi.

Exerciții cu impact sporit

Antrenamentul de forță vă poate ajuta, de asemenea, să vă îmbunătățiți controlul glicemiei, relatează ADA. Dacă doriți să încorporați greutatea în rutina săptămânală de exerciții, puteți utiliza aparate de greutate, greutăți libere sau chiar obiecte grele de uz casnic, precum conserve sau sticle de apă.

Pentru a afla cum să ridicați greutățile în condiții de siguranță și eficiență, vă recomandăm să vă alăturați unei clase de haltere sau să solicitați îndrumare unui antrenor de fitness profesionist.

darrell polis pierdere în greutate

Exerciții de bandă de rezistență Greutățile nu sunt singurul instrument pe care îl puteți folosi pentru a vă întări mușchii. De asemenea, puteți efectua o mare varietate de activități de întărire cu benzi de rezistență.

greutatea pierde prietena

Pentru a afla cum să le încorporezi în antrenamentele tale, vorbește cu un antrenor profesionist, ia un curs de bandă de rezistență sau urmărește un videoclip de antrenament de bandă de rezistență. Pe lângă creșterea puterii, exercițiile fizice cu benzi de rezistență pot oferi beneficii modeste controlului glicemiei, potrivit unui studiu recent publicat în Jurnalul canadian de diabet.

Calistenia În calistenie, vă folosiți propria greutate corporală pentru a vă întări mușchii.

nxivm pierdere în greutate

Exercițiile obișnuite de calistenie includ flotări, fluturări, genuflexiuni, lunges și abdominale. Fie că alegeți să vă consolidați mușchii cu greutăți, benzi de rezistență sau cu propria greutate corporală, încercați să rezolvați fiecare grup muscular important din corpul dumneavoastră.

Exerciții de greutate-rulment pentru femeile mai vechi post-menopauză - Exercițiu

Pentru a oferi corpului tău timp de recuperare, ia-ți o zi liberă de la activitățile de întărire a mușchilor între fiecare sesiune de antrenament de forță, sugerează ADA. Pilates Pilates este un program popular de fitness conceput pentru a îmbunătăți puterea, coordonarea și echilibrul nucleului. Potrivit unui studiu recent al femeilor în vârstă cu diabet zaharat de tip 2, acesta poate contribui, de asemenea, la îmbunătățirea controlului glicemiei. Luați în considerare înscrierea pentru o clasă Pilates la sala de sport locală sau la studioul Pilates.

Sunt disponibile, de asemenea, multe videoclipuri și cărți instructive. Yoga Potrivit unei revizuiri dinyoga poate ajuta persoanele cu diabet zaharat de softball ajută să piardă în greutate 2 să își controleze glicemia, nivelul colesterolului și greutatea.

De asemenea, ar putea ajuta la scăderea tensiunii arteriale, la îmbunătățirea calității somnului și la stimularea dispoziției.

slimming roller