Suficient somn pentru pierderea în greutate


  1. De ce lipsa de somn ingrasa? | tractariurziceni.ro
  2. Dvd uri de ardere a grăsimilor

A dormi mai mult te poate ajuta să slăbești. Pierderea somnului și a greutății - Adormirea mai multă vă poate ajuta să pierdeți în greutate Legătura dintre somn și pierderea în greutate sau câștig poate fi mai puternică decât credeți.

Pierderea somnului și a greutății - Adormirea mai multă vă poate ajuta să pierdeți în greutate

Prea puțin somn îți poate afecta nivelul de energie în timpul zilei, numărul de calorii pe care le arzi în timpul odihnei și chiar și alimentele pe care le râvnești. Somnul îți poate afecta alegerile alimentare.

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Prea puțin somn vă poate provoca pofta de mâncare. O explicație a poftelor poate fi o stimulare a sistemului endocannabinoid, care crește plăcerea unei persoane de mâncare, în special prăjiturele, chipsuri și alte gustări bogate în grăsimi, cu un conținut mare de grăsimi.

De ce este somnul important pentru pierderea in greutate?

Mai rău, oamenii tind să râvnească aceste alimente sărate sau dulci seara, perioada în care gustarea este cel mai probabil să conducă la creșterea în greutate. Un studiu a descoperit că dormitul cu doar o oră și cu 20 de minute mai puțin decât de obicei a dus la faptul că a doua zi mâncarea a peste de calorii în plus.

suficient somn pentru pierderea în greutate pierde greutatea în coreeană

Participanții la studiu au ars foarte puține calorii în timpul zilei, nu destul de aproape pentru a compensa ceea ce au mâncat. Somnul reglează foamea.

Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână

Hormonii dvs. Cei doi hormoni principali care afectează senzația de foame sunt leptina, un suprimant al apetitului și ghrelinul, un stimulent al apetitului. Cercetările au descoperit că persoanele care adorm regulat prea puțin au un nivel mai ridicat de ghrelin și un nivel mai scăzut de leptină.

Aceasta se traduce prin dureri de foame mai puternice și duce adesea la supraalimentare. Și cu cât veți dormi mai puțin, cu atât este mai drastică schimbarea nivelului hormonal. Mai mult somn vă poate oferi mai multă energie. Te-ai întrebat vreodată cum să slăbești în timp ce dormi?

Care este impactul somnului asupra pierderii în greutate?

Dacă nu dormi suficient, vei fi obosit. Când sunteți obosit, aveți mai puțină energie și aveți mai suficient somn pentru pierderea în greutate șanse să faceți suficientă activitate fizică. În schimb, atunci când ești bine odihnit, ești mai probabil să fii activ și motivat. Dincolo de exerciții și de a avea mai multă energie, arzi calorii chiar și în timp ce te odihnești.

suficient somn pentru pierderea în greutate mens slimming cămăși

Dar dacă nu ai avut suficient somn, vei arde mai puține calorii decât dacă ai avut multe Zzz's. A exercita mai puțină energie este o componentă a creșterii în greutate.

Legatura dintre somn si greutatea corporala

Cu vieți ocupate, oamenii pot uita cât de important este somnul pentru a menține o greutate sănătoasă. Dacă nu dormi în jur de opt ore de somn în fiecare seară, s-ar putea să fie timpul să îți adaptezi ora de culcare.

suficient somn pentru pierderea în greutate pierde asistenta in greutate

Obțineți-vă între șapte și nouă ore de somn în fiecare noapte pentru a vă regla mai bine hormonii apetitului. Să te culci și să te trezești în același timp în fiecare zi - chiar și suficient somn pentru pierderea în greutate weekend - te va ajuta să îți păstrezi o rutină de somn suficient.

suficient somn pentru pierderea în greutate furners de grăsimi pe bază de cafeină

Dacă simțiți nevoia de o gustare înainte de culcare, alegeți o proteină cu conținut scăzut de grăsimi, cum ar fi un shake proteic sau brânză de căsuță fără grăsimi, pentru a vă plimba până dimineața.

De asemenea, asigurați-vă că dormitorul dvs. Studiile au arătat că expunerea la lumină noaptea perturbă metabolismul și vă poate determina să creșteți în greutate.