Grăsime arderea intensității scăzute vs intensitate ridicată. Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine


Adevărul în mit

Purtarea senzorului de ritm cardiac Umeziţi suprafeţele cu electrozi ale curelei. Fixaţi cureaua în jurul pieptului dvs.

grăsime arderea intensității scăzute vs intensitate ridicată

Ataşaţi conectorul. Scoate conectorul din curea după fiecare utilizare pentru a maximiza durata de viață a bateriei senzorului de ritm cardiac. Din cauza transpirației și umezelii, este posibil ca electrozii să rămână umezi, iar senzorul de ritm cardiac activat. Acest lucru va reduce durata de viață a bateriei senzorului de ritm cardiac.

Care ar trebui să fie pulsul

Pentru informații detaliate despre întreținerea grăsime arderea intensității scăzute vs intensitate ridicată de ritm cardiac, vezi capitolul Instrucțiuni privind spălarea senzorului de ritm cardiac Polar H1. Începerea antrenamentului Purtaţi monitorul dvs. În modulul timp, apăsaţi OK o dată pentru a deschide modulul de aşteptare. Aşteptaţi până când monitorul dvs. Pentru informaţii suplimentare, vezi Setări pentru antrenament.

Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT

Fişierul dumneavoastră de antrenament cum să ardeți grăsime toracică pentru bărbați salvat numai dacă antrenamentul a durat mai mult de un minut. Temporizatorul duratei exerciţiului Dispozitivul FT7 are un cronometru pentru durata antrenamentului, care îți permite să înregistrezi doar durata antrenamentului, fără să folosești senzorul de ritm cardiac.

Pentru a măsura durata exerciţiului, apăsaţi OK de două ori, se afişează Started Pornit.

  • Dieta usoara de primavara
  • Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor Arzător de grăsimi x-treme 7 zile aaeecom Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of
  • Pagina principala Antrenament cu intensitate ridicată: Blasterul de grăsime final Dacă doriți să eliminați grăsimea, trebuie să încetați să efectuați aceeași rutină cardio-veche plictisitoare.

Puteţi urmări timpul scurs. Când apare Check heart rate transmitter!

  • O greutate de o lună pierde
  • Determinarea precisă a zonelor pulsului, în funcție de categoria de vârstă și abilitățile fizice, ajută la obținerea unor rezultate mai bune odată cu pierderea în greutate.
  • Opiniile dintre experți în această problemă diferă.

Verificaţi emiţătorul ritmului cardiacapăsaţi OK pentru a continua măsurarea timpului. Rezumatul va urma şi puteţi verifica timpul scurs. Arderea grăsimii sau îmbunătăţirea formei fizice În timpul antrenamentului, Polar FT7 afişează intensitatea optimă a antrenamentului pentru arderea grăsimilor şi îmbunătăţirea formei fizice.

Controlul ritmului cardiac în timpul antrenamentelor cardio

Aceste intensităţi pot varia în funcţie de starea dumneavoastră fizică şi mentală zilnică. Când începeţi înregistrarea unei sesiuni de antrenament, FT7 analizează starea dumneavoastră curentă iar, dacă este necesar, va regla intensităţile în conformitate cu aceasta.

grăsime arderea intensității scăzute vs intensitate ridicată

Acest dispozitiv inteligent de monitorizare a ritmului cardiac poate detecta starea zilnică a corpului tău pe baza ritmului cardiac și a variației ritmului cardiac. Când corpul dumneavoastră şi-a revenit din sesiunile de antrenament anterioare şi nu este obosit sau solicitat, sunteţi pregătit ă pentru grăsime arderea intensității scăzute vs intensitate ridicată mai intens.

Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob, antrenament intensiv:

Efectul antrenamentului este afişat la încheietura mâinii în timp real. Zonele pentru intensitatea arderii grăsimilor şi a formei fizice sunt separate printr-o linie punctată verticală.

Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată. Adevărul în mit Cantitatea de calorii arse este direct legată de intensitatea exercițiului. Este un fapt faptul că organismul folosește grăsimea ca sursă principală de combustibil în timpul exercițiilor de intensitate mai mică.

Această linie este detectată automat de FT7 şi se schimbă conform stării dumneavoastră curente. Ritmul dumneavoastră cardiac curent Limitaţi valoarea ritmului cardiac între zonele de intensitate a arderii grăsimilor şi a formei fizice.

Prin urmare, grăsimea se arde eficient, iar metabolismul dumneavoastră, în principal oxidarea grăsimilor, creşte. Principala sursă de energie o reprezintă carbohidraţii.

grăsime arderea intensității scăzute vs intensitate ridicată

Puteţi bloca în zonele pentru arderea grăsimilor sau pentru formă fizică, în funcţie de obiectivul respectivei sesiuni de antrenament. În timp ce vă aflaţi în zona dorită, apăsaţi OK timp de o secundă pentru blocare.

În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic. Nu este altfel nici în cazul arderii grăsimilor corporale și îmbunătățirii condiției fizice. Antrenamentul cu intervale de mare intensitate HIIT este recomandat de mulți antrenori ca și metodă magică pentru sprijinirea reducerii de greutate și a creșterii rapide a condiției fizice care așează clasicul cardio în rolul de outsider. Într-adevăr HIIT este o metodă de antrenament atât de eficientă sau aceea muncă principală conștiincioasă este în continuare pe umerii noștri?

Se afişează zona pentru arderea grăsimilor blocată sau zona pentru formă fizică blocată. Unitatea de la încheietura mâinii produce un semnal sonor dacă antrenamentul este prea intens sau prea lent.

grăsime arderea intensității scăzute vs intensitate ridicată

De exemplu, zona pentru arderea grăsimii este blocată în această imagine. Pentru a debloca o zonă, apăsaţi OK timp de o secundă.

CUM SA TE ANTRENEZI PENTRU A SLABI CAT MAI EFICIENT I CARDIO I ANTRENAMENT CU GREUTATI

În timpul antrenamentului Următoarele informaţii sunt afişate în timpul înregistrării antrenamentului.